söndag 14 december 2008

Tredje advent.

Hej alla trogna läsare *host* förra veckan och helgen har varit fullsmockad med Lucia och mer Lucia, sen lite jul oxå. Vi övade varge dag utom fredag (vi hade vilodag) sen va det konsert på kvällen, två konserter på lördag och en i dag, asså söndag. Det va väl rolit men inte lika roligt som CCC.

Nog om detta, julafton närmar sej och jag har inte köppt en enda julklapp. På julafton ska jag bort till min släckt i dalsland och fira, det ska bli mkt myzigt. Någon som vill julhandla med mej?

Ikväll så tog jag och min syrra väldigt gulliga julkort på oss tsm. Jag ska lägga up det så ni kan njuta av våra vackra ansikten som ler med tomte luvor på huvuderna. Haha, ja. Ni får ha det! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle också firat jul i dalsland, men det blev karlstad istället:P god jul:)

Anonym sa...

jag älskar att läsa dina inlägg, så jävla sköna och så mkt reneé!!