fredag 5 december 2008

Nada Surf


Hejhej, just nu chillar jag framför datorn och lyssnar på Nada Surf. (ladda ner deras skiva Lucky) Idag hade vi so prov, jag tror faktist att det gick helt okej. Denna vecka har varit lite hektisk, jag blev ju sjuk mitt i allt! Så det blev lite panik med matten och skit. Men, men nästa vecka blir det ju lucia som fan. Vi ska öva hela veckan, genrep på tors och första konserten på fredag. Ja men det ska bli roligt.

Sen till julklappar, själv har jag inte köppt några än. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till min fam. Jag vet vad jag vill ha själv dock.

Önskelista:

  • parfym, (jag säger inte vad den heter)
  • locktång
  • Max factor, color adapt foundation.
  • L´Oreal collagen mascara
  • Läppglans!

Haha, typ bara smink...har lite dålig fantasi. Men jag känner att jag behöver lite smink. Så nu vet ni vad ni ska köpa till mej, haha needå.

1 kommentar:

Anonym sa...

luktar parfymen gott då?:P