tisdag 25 november 2008

Reboot

Hej, nu har jag äntligen gjort iordning min blogg.... va tkr ni? Är det fint med grönt? Ge förslag på vilka färger jag kan ha. Maia & Nike tyckte min blogg va tråkig, haha men det tyckte jag med.

På musikcafét på fredag ska jag och Josse sjunga Hallelujah, shrek sången ni vet. Jag ska spela piano och Josse på gitarr, fy fan säjer jag! Hur kunde jag ge mej in i detta, omg jag kommer flippa ur av nervositet... Jag hoppas oinnerligt att jag inte dör. Jag menar sjunga för en publik!? Jag har aldrig gjort det. Ni får komma om ni vill, det är Fre 28/11 kl 19.00 inträde för vuxna är 100spänn & barn 50spänn (jag vet sjukt mkt pengar) efter det finns det fika att köpa som lusse bullar och glögg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du, jag ska fan sjunga solo på tänd ett ljus... du ska väl bara spela piano? llr? Bloggen blev niice!

Anonym sa...

grönt är skönt :)<3

Anonym sa...

ädet blev ju as snyggt :D

Anonym sa...

Det gick ju jättebra Reneé.. på caféet menar jag... Hälsningar Thomas/Maias pappa